fbpx

 

 

Levering og returret

 

Levering

 

Når du foretager en bestilling hos Socks2Go, er leveringstiden mellem 1-3 hverdage. Bestiller du inden kl. 13, afsender vi din ordre fra vores lager samme dag, og du vil modtage den næste hverdag inden kl. 8. Bestiller du efter kl. 13, vil din ordre blive afsendt næste hverdag.

 

Sokke Kompaniet afsender varer med følgende pakkedistributør(er): DAO.

 

Du vil kunne vælge imellem at få pakken sendt hjem til dig selv eller til en pakkeshop. Vi anbefaler, at du får pakken sendt til en DAO Pakkeshop nær dig, da din forsendelse er mere sikker på denne måde. Du kan finde den nærmeste pakkeshop nær dig via dette link: http://pakkeshop.pakke.dk.

 

Du modtager et trackingnummer fra DAO, så du kan følge din pakke fra vores lager og hjem til dig.

 

 

Returret

 

Hos Socks2Go har du ret til at returnere din ordre indenfor 30 dage fra modtagelsen.

Har du købt julegaver hos os i november og december, kan disse imidlertid byttes til og med den 14. januar det efterfølgende år.

 

Returnerede varer skal være i samme stand og mængde, som da du modtog din pakke. Som køber betaler du returporto, hvis du ønsker at sende din ordre retur. Sender du ordre retur indenfor fristen, beder vi dig vedlægge dit ordrenummer i returpakken.

 

Har du betalt din ordre med betalingskort, refunderer vi beløbet for ordren til den konto, der er tilknyttet kortet. Hvis du har betalt med bankoverførsel, bedes du vedlægge konto- og registreringsnummer i returpakken.

 

Afhentes din ordre ikke på udleveringsstedet indenfor henliggetiden, sendes pakken retur til Socks2Go. Ønsker du at sende din ordre skal sendes igen, skal du betale ny porto.

 

Alle pakker skal sendes retur til:

 

ShipShp IVS c/o Socks2go

Vermlandsgade 66,

2300 København S

Danmark

 

Er vi ved en fejl kommet til at sende en forkert ordre til dig, kan du kontakte os på mail eller telefon, og vi sørger for at sende dig en returpakkeseddel hurtigst muligt. Denne dækker dine omkostninger i forbindelse med din returnering af de forkerte varer.

 

Jf. forbrugeraftaleloven har erhvervskunder som udgangspunkt inten returret. Socks2Go forbeholder sig derfor retten til at afvise et returkrav fra erhvervskunder.

 

 

Reklamation

 

Sokke Kompaniet IVS yder 2 års reklamationsret jf. købeloven, hvilket omfatter fabrikations- og materialefejl, der forekommer ved produktets normale anvendelse. Reklamationsret dækker ikke fejl, skader eller slitage, der direkte eller indirekte er opstået som følge af forkert anvendelse, ringe vedligeholdelse, vold mm. Reklamation skal meddeles indenfor rimelig tid, og gerne så snart det opdages. Du skal kontakte Socks2Go, før du sender din reklamation til os.

 

Ønsker du at lave en reklamation for en vare, skal du sende pakken til:

 

ShipShp IVS v/Socks2go

Vermlandsgade 66,

2300 København S

Danmark

 

 

Husk at medsende en kopi af din kvittering på varen, som du har modtaget på mail fra os. Vi gør opmærksom på, at vi har op til 3 ugers behandlingstid på reklamationssager.

 

Har du modtaget en vare, der er blevet ødelagt under transporten, kan du få tilsendt et nyt produkt. Du kan også vælge at få pengene tilbage, men vi skal modtage din reklamation, før vi kan kreditere beløbet til din konto.

 

 

Ombytning

 

Hvis du ved en fejl er kommet til at bestille dine sokker hjem i den forkerte størrelse, kan vi hjælpe dig med en ombytning. Kontakt os gerne først, så vi kan notere, at du ønsker en ombytning, før vi modtager dine produkter retur.

 

I al sin enkelthed skal du blot følge nedenstående link til en side, hvor du udfylder dine informationer, og derefter vil du modtage en returlabel fra os, som du skal sætte uden på din ombytning, før du sender den til os:

 

https://retur.pakkelabels.dk/socks2go.

 

Du betaler for at sende pakken til os, hvorefter vi sender dine varer (i den korrekte størrelse) til dig uden beregning.

 

Hvis du har spørgsmål til ombytning, er du velkommen til at kontakte os.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

No products in the cart.